24 marca 2013

Udało się ;) Warszawa miejscem cudów ;)

Piątkowego dnia inaczej nie da się opisać jak - CUD NAD WISŁĄ nr 2!
Przygotowania, ciężka praca - opłaciły się.
II miejsce w wojewódzkich eliminacjach Olimpiady Promocji Zdrowego Stylu Życia w Warszawie to sukces życiowy. Uwieńczenie ciężkiej całorocznej pracy.
Emocje opadły. Nareszcie. Kocham piątki takie jak ten, 22 marca <3
Mimo że nie przeszłam do etapu krajowego jestem szczęśliwa.
W poniedziałek kl. III A będzie miała obiecane cukierki. Oni lepiej wiedzieli, które miejsce zajmę niż ja. ;)
Na Olimpiadzie było świetnie ;)) Czekam na zdjęcia.
Dziękuję wszystkim, którzy trzymali kciuki ;)) Jesteście Kochani ;*
A co do akcji  - I TY MOŻESZ ZOSTAĆ "ZDROWOSTYLAKIEM" to było 30/30 pkt. Akcja zakończona SUKCESEM !

A oto moja skromna, ucieszona osóbka ;)


3 komentarze:

  1. gratulacje :)ja kiedyś brałam udział w olimpiadze wiedzy o żywności i żywieniu. w drugim etapie byłam w pierwszej dziesiątce, ale to niestety zabrakło do krajówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zabrakło 3 pkt do krajówki. Ale cieszę się tym co mam ;))

      Usuń